عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 192
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 238
بازدید ماه : 192
بازدید کل : 277618
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 Apple Safari 5.1.4 Final : این مرورگر در حدود 8 برابر سریعتر از IE 8 و نزدیک به 4 برابر سریعتر از Firefox 3 عمل خواهد کرد. این مرورگر با توجه به این که چندسالی هست که ارائه می شود مطمئنا قابلیت هایی که در میان همه مرورگر ها رایج است را در خود نگاه داشته و به این ترتیب امکاناتی نظیر Tab Browsing ، Pop-up Blocker و یا از این قبیل امکانات را در خود نهفته دارد. Safari که حالا بیش از 70 میلیون کاربر در دنیا دارد در نسخه 5 قصد دارد تا با کنار زدن تمامی رقبا به یکی از اولین انتخاب ها تبدیل شود، هرچند کار سختی دارد اما شاید با این همه قابلیت کلیدی جدید و با این محیط کاربری فوق العاده جذاب زیاد دور از دسترس نباشد. یکی از قابلیت هایی که در Safari 5 بسیار نمایان است، وجود Top Sites نیز می باشد. این امکان جالب که قبلا در نسخه های مختلف Opera نمونه هایی را از آن دیده بودیم باعث می شود تا کاربر سریعتر و به صورت به روزتر به تعدادی سایت مشخص دست پیدا کند، البته شاید در ابتدا این طرح بسیار شبیه به همان طرح Opera باشد اما در عمل تا حدود زیادی متفاوت و البته جالب تر است زیرا کاملا متحرک و تا حدودی سه بعدی طراحی شده است. سایت هایی که در این قابلیت جدید تعریف می شوند را می توان براساس سلیقه شخصی مورد بازبینی قرار داد. پیشنهاد می کنیم این نسخه از مرورگر Safari را حتما مورد استفاده قرار دهید تا از قابلیت های فراوان آن بهره مند شده و لذت وبگردی را در چندان احساس نمائید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Apple Safari 5.1.4 Final :
- نهایت سرعت و کارآیی در نسخه جدید مرورگر Safari
- امنیت بسیار بالا در نگهداری اطلاعات شخصی
- محیط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار که در این نسخه تا حدود زیادی بهبود یافته
- امکان جدید و بسیار مفید Top Sites
- Search Engine نرم افزار با قابلیت پشتیبانی از جست و جو گرهای معروفی نظیر Google و Yahoo
- سازگار با انواع Unicode ها در نسخه ی جدید باعث سازگاری کامل با زبان شیرین فارسی شده
- استفاده از قابلیت Tab Browsing 
- دانلود مینجر قدرتمند نرم افزار
- سازگار با انواع فلش ها و قابلیت هایی که در وب به کار می رود
- امکان Block کردن منوهای مزاحم تبلیغاتی
- امکان تغییر منوهای موجود در صفحه و محو و ظاهر کردن آن ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...



javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مرورگر وب , ,
:: برچسب‌ها: سرعتی دیوانه وار با مرورگر Apple Safari 5 , 1 , 4 Final ,
:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

  Opera NEXT 12.00.1383 : نسخه ای دیگر از جدیدترین مرورگر پرسرعت و محبوب اپرا.مرورگرهای مختلفی برای گشت‌‌و‌گذار در اینترنت طراحی شده‌اند كه كروم، فایرفاكس، اینترنت‌اكسپلورر و... برخی از آنها هستند. در این میان مرورگر دیگری نیز وجود دارد كه گاهی اوقات تیتر اخبار سایت‌ها، وبلاگ‌ها و نشریات می‌شود و از حق نگذریم یكی از بهترین مرورگرها در رده مرورگرهای اینترنتی است و چنانچه تبلیغاتی در حد فایرفاكس یا كروم داشت، مطمئنا 90 درصد كاربران را به خود اختصاص می‌داد. این مرورگر اپرا نام دارد كه كاربران خاص خودش را دارد و بسیاری از این كاربران نیز تعصب خاصی نسبت به آن دارند!مرورگر Opera با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بارگذاری می کند. در مرورگر اپرا ، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند. به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک ، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه ، جلوگیری از انتخاب متن و … را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید

برخی ویژگی برترOpera Next 12:
- ویژگی جدید و منحصر به فرد Opera Turbo برای افزایش سرعت اینترنت و عالی برای خطوط کم سرعت و استفاده از حداکثر بپهنای باند اینترنت !
- ظاهر بسیار زیبا همراه با Tab های گرافیکی که وب سایت ها را به صورت Thumbnail پیش نمایش می دهد
- ابزارهای دانلود منجر، دانلود تورنت، مدیریت پسورد، حفظ کردن حالات موس و دهها ویژگی دیگر ...

دانلود در دو لینک 32 و 64 بیتی!

ورژن جدید مرورگر پرسرعت و محبوب Opera NEXT 12.00.1383


 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مرورگر وب , ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Mozilla Firefox 10.0.2 Final : محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

نسخه نهایی مرورگر محبوب Mozilla Firefox 10.0.2 Final

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: مرورگر وب , ,
:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 78
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

  Google Chrome 17.0.963.44 : نسخه جدید مروگر محبوب گوگل کروم. مرورگری که با تکنولوژی پیشرفته وب را سریعتر ، ایمن تر و آسان تر برای شما نمایش می دهد و به جستجوی بهتر شما در وب کمک می کند این مرورگر توسط بزرگترین موتور جستجو گر جهان یعنی گوگل با اهداف ثبات ، سرعت ، امنیت و رایط گرافیکی ساده تولید شد و تاکنون تغییرات بسیار زیادی داشته و با بیرون آمدن هر نسخه شاهد تغییرات زیادی در آن بودیم که این مسئله بیان گر آن است که گوگل نگاه خاص و آینده نگری به مرورگر خود دارد ، Google Chrome یک نرم افزار متن باز (Open Source) است و معماری نرم افزار آن ، از ابتدا با استفاده از قطعات دیگر نرم افزار منبع باز از جمله WebKit و موزیلا فایرفاکس طراحی شده بود و برای تهیه کردن نیازهای قابل تغییر کاربران این مرورگر متن باز در نظر گرفته شد .

مرورگری برتر با  Google Chrome 17.0.963.44

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: مرورگر وب , ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

  Opera 11.61 Final : مرورگري كه امروز به عنوان یکی از قدرتمندترين و سريع ترين مرورگرها دنيا شناخته مي شود. جديدترين آمار رسمي از آزمايشگاه هاي مختلف نشان دهنده اين مطلب است كه Opera با ارائه اين نسخه توانسته عنوان سريع ترين مرورگر را از آن خود كند. مرورگري كه علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط كاربري فوق العاده جذابي بهره مي برد كه براي اولين بار است كه در مرورگرها چنين محيطي به نمايش در مي آيد. Opera جدیدترین نسخه مرورگر اپرا می باشد. این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند.در مرورگر اپرا، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.اپرا (Opera) تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. این که در این در میان کثرت نرم افزارهای وب گردی کدام یک را انتخاب کنیم کمی سخت به نظر می رسد . هر یک از این نرم افزار ها قابلیت هایی دارند که می تواند دلیل برتری آن باشد. اما هر کاربری با توجه به اهداف خود از وب گردی به دنبال مرورگری می رود. در میان این این مرورگر ها چندتایی هستند که بین همه محبوب و معروف می باشند . یکی از این این مرورگرها که هواخواهان زیادی دارد Opera نام گرفته است. مرورگری با کامل ترین امکانات که در خود جای داده است می تواند هرکاربری را به سمت خود جذب نماید. Opera در سال 1995 با به اتمام رسیدن یک پروژه که در سال 1994 شروع شده بود رسما به دنیای مرورگرها پیوست و حالا کاربران پس از 16 سال از جدیدترین نسخه آن با بالاترین کارآیی ها بهره می برند. Opera به چند دلیل عمده است که معروف و محبوب تر شده است. سرعت بالا در بازکردن صفحات وب و مخصوصا تصاویر باعث شده کاربرانی که به دقایق استفاده از اینترنت هم اهمیت می دهند از این مرورگر استفاده نمایند.ساده بودن در عین زیبایی بسیار در جلب نظر کاربران اهمیت دارد که Opera توانسته با طرحی ساده اما زیبا جای خود را مستحکم تر نماید.

مرورگری محبوب و پرسرعت Opera 11.61 Final

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: مرورگر وب , ,
:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Mozilla Firefox v4.1 : نسخه جدید مرورگر محبوب فایرفوکس عرضه شد.

Mozilla Firefox v4.1

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Firefox v4.1 Final :
- واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قابل
- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در يك صفحه)
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد(Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتیبانی از HTML نسخه 5
- پشتیبانی از نسخه 3 CSS
- امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
- کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
- امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
- امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: مرورگر وب , ,
:: برچسب‌ها: نسخه جدید مرورگر محبوب Mozilla Firefox v4 , 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 485
|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Avant Browser 2011 Build 16 Final Multilanguage : یکی دیگر از مرورگر های جدید و البته عمل کننده بر پایه Internet Explorer می باشد. از قابلیت های مهم و کاربردی این مرورگر می توان به قابلیت نشان دادن چندین پنجره در یک پنجره یا Tab ، جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم ، پشتیبانی از انواع فایل های فلش رایج در محیط اینترنت ، پشتیبانی از ۴۱ زبان مختلف رایج و … اشاره کرد.

Avant Browser 2011 Build 16 Final Multilanguage


قابلیت های کلیدی نرم افزار Avant Browser 2011 Build 16 Final Multilanguage:

- سریع بودن مرورگر و استفاده ی کم از CPU

- نفوذ ناپذیر بودن حافظه ی مرورگر برای افراد دیگر
– دارای قابلیت Private Browsing
– دارای قابلیت RSS Reader و تنظیم دستی برای آگاه شدن از وجود RSS جدید
– دارا بودن Multi-Document Interface
– دارا بودن Skin Maker اختصاصی
– پشتیبانی از ۴۱ زبان دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
– سازگار بودن با نسخه های مختلف ویندوز

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: مرورگر وب , ,
:: برچسب‌ها: مرورگری پرقدرت و ایمن Avant Browser 2011 Build 16 Final Multilanguage ,
:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 73
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Mozilla Firefox 4.0 Beta 7 Portable : هفتیم نسخه از مرورگر آزمایشی قدرتمند فایرفوکس 4 منتشر شد.فایر فوکس 4 که بنا به حرف سازندگان آن هنوز خیلی تا کامل شدن آن مانده هر بار نسخه آزمایشی جدیدی اراعه میدهند و به کمبودهای ان میفزایند.شما میتوانید هفتیم نسخه بتای این مرورگر را که پرتابل نیز میباشد را دانلود و استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی Mozilla Firefox 4.0 Beta 7 Portable :

- مرورگر بسیار سریع
- محیط کاربری جذاب و کاربرپسند
- امنیت بالا در مرورگر و جلوگیری از باز شدن صفحات Pop-Up
- پشتیبانی از هزاران افزونه و فارسی سازی و همچنین ماژول های بسیار کاربردی
- امکان استفاده از صدها پوسته زیبا
- سازگار با انواع پروتوکل ها و سایت ها و زبان های برنامه نویسی
- سازگار با انواع استانداردها
- دانلود منیجر قدرتمند و ساده به طور پیش فرض با قابلیت Resume
- حجم مناسب نسبت به قابلیت های کلیدی متعدد و سرعت بالا
- استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در بارگزاری صفحات به طوری که بالا ترین سرعت را خواهید داشت
- استفاده کم از اطلاعات سیستم و کم نشدن سرعت سیستم
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز  از جمه ویندوز محبوب 7
- و...

مرورگری فراتر از سرعت Mozilla Firefox 4.0 Beta 7 Portable

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: مرورگر وب , ,
:: برچسب‌ها: فایرفکس , مرورگری فراتر از سرعت Mozilla Firefox 4 , 0 Beta 7 Portable ,
:: بازدید از این مطلب : 643
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Internet Explorer 9 1.9.8006.6000 Platform Preview 6 : نسخه جدید آزمایشی مرورگر اکسپلورر 9 به صورت ایرادگیری شده و رفع باگ عرضه شد. در نسخه ی جدید سعی کرده تا با بهره گیری صحیح تر از منابع سخت افزاری علاوه بر سرعت در بارگزاری صفحات وب از قابلیت های گرافیکی و چند رسانه ای سیستم برای نمایش هرچه بهتر صفحات وب و متعلقاتش بهره بگیرد و این در حالی است که سعی بر آن بوده با بهینه سازی های انجام شده کمترین میزان از منابع تلف شود. در این نسخه استفاده کمتر از پردازنده اصلی سیستم بسیار محسوس خواهد بود طوری که علاوه بر مقایسه با نسخه های قبلی حتی با دیگر مرورگرها هم شاید از نظر درگیر شدن با CPU قابل مقایسه نباشد. هرچند حالا هم آخرین نسخه از فایرفاکس که رقیب اصلی IE به شمار می رود متاسفانه در این زمینه بسیار ضعف دارد و در مقایسه با IE8 از پردازنده بسیار بیشتر استفاده می کند.
پشتیبانی از Web 2.0 که امروزه در اکثر سایت ها از آن استفاده می شود از جمله مهم ترین خصوصیاتی است که بیشتر مورد توجه حرفه ای ها و تا حدودی هم عاشقان تکنولوژی و طراحان وب قرار خواهد گرفت ؛ چرا که امروزه اکثر طراحان سعی می کنند برای این پایه طراحی های خود را بنا بگذارند و IE9 هم در این میان بسیار کمک خواهد کرد. مایکروسافت نسبت به نسخه های قبلی قابلیت های مهم و جالبی را هم در سطوح گرافیکی برای این نسخه ترتیب داده است. اگر دقت کنیم نسخه های قبلی مخصوصا نسخه های 6 و حتی نسخه های بعدی هم توانایی نمایش آن بخش از صفحات وبی که در گوشه ها گرد شده بودند را نداشته و همیشه آن ها را به صورت یک مربع یا مستطیل نمایش داده است اما توسعه دهندگان در این نسخه این مشکلات را برطرف کرده و تمامی موارد این چنینی را تقریبا به صورت کامل حل کرده اند. جالب است که این نسخه از Silver Light نسخه 4 هم به صورت کامل پشتیبانی خواهد کرده و این امر هم یکی دیگر از خصوصیات مهمی است که برای نمایش های چند رسانه ای نقش فوق العاده مهمی را ایفا خواهد نمود.

مرورگری محبوب و پرسرعت با Internet Explorer 9 1.9.8006.6000 Platform Preview 6

در تست های مختلف که در Acid 3 صورت گرفته و در زمان تحریر این متن برای اعلام چگونگی سازگاری این مرورگر با استانداردها عددی نجومی به دست آمده که نشان می دهد IE9 با 95 درصد استانداردهای تحت وب سازگار بوده است. این سطح استاندارد بودن در مقایسه با تمامی مرورگر ها کاملا برتر می باشد به طوری که برای مثال و بر طبق آمار رسمی انتشار یافته نسخه پیش نمایش IE9 توانسته بیش از 99 درصد با Java Script و متعلقاتش سازگار باشد که در مقایسه با نزدیک ترین رقیب خود یعنی Safari 5 تقریبا 11 درصد جلوتر عمل کرده است.
منو ها در این نسخه به شکل جالبی تغییر کرده و تقریبا چیزی شبیه به مجموعه آفیس و منوهای آن را تشکیل داده اند ؛ گزینه مربوط به همسان سازی ( Compatibility View ) که در نسخه 8 به منظور نمایش بهتر سایت ها قرار داده شده بود هم در این نسخه وجود دارد. البته قرار است در این نسخه مانند اکثر مرورگرها پوسته های جداگانه ای هم در نظر گرفته شود تا کاربران بتوانند بسته به انتخاب خود واسط کاربری IE را برگزینند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Explorer 9 1.9.8006.6000 Platform Preview 6 :
- امنیت بالاتر نسبت به نسخه های قبل
- نمایش هرچه بهتر صفحات وب
- پشتیبانی کامل از HTML5 و CSS3
- سازگاری با تقریبا تمامی استانداردها
- سرعت بسیار بالا در نمایش صفحات وب
- اضافه شدن پوسته های جذاب برای این مرورگر
- عدم استفاده بالا در منابع سخت افزاری
- مناسب برای برنامه نویسان حرفه ای به دلیل پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی ها
- پشتیبانی کامل از Web 2
- پشتیبانی کامل از Silver Light 4 به منظور نمایش بهتر فایل های چند رسانه ای
- سرعت بسیار بالاتر در پردازش و نمایش صفحات گرافیکی و چند رسانه ای
- استفاده از موتور جاوا اسکریپت جدید برای پردازش
- سازگار با ویندوز ویستا سرویس پک دو و ویندوز محبوب 7
- و ..

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: مرورگر وب , ,
:: برچسب‌ها: مرورگری محبوب و پرسرعت با Internet Explorer 9 1 , 9 , 8006 , 6000 Platform Preview 6 ,
:: بازدید از این مطلب : 557
|
امتیاز مطلب : 91
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

منبع : www.AsanDownload.com



مرورگر وب جدید
'گوگل کروم' از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در ریجستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند. اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند. اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه آزمایشی Internet Explorer 8.0، نسخه 3 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند. در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (open source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور
جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

ويژگي هاي كليدي اين
نرم افزار Google Chrome v8.0.552.215 Final:
- سرعت بالا در بارگزاري صفحات
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing ( باز شدن تمام صفحات در يك صفحه )
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات
تبليغاتي بي مورد( Popup - bloker )
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- زيبايي در طراحي
- داراي پوسته هاي مختلف
- پشتيباني از تمام نسخه هاي ويندوز از جمله
ويندوز محبوب 7
- و ...

به دلیل تحریم این برنامه در داخل ایران قابل دریافت نمیباشد! شما در اینجا میتوانید مستقیماً آن را از آسان دانلود دریافت کنید.

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: مرورگر وب , ,
:: برچسب‌ها: لذت وب گردي را با مرورگر جديد گوگل تجربه كنيد Google Chrome v8 , 0 , 552 , 215 Final ,
:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com